Myszki manta

Szczerze mówiąc - nie mam siły z nimi walczyć, za duża głupota by się spinać. Chciałem się wypozycjonować na ich frazę, na to jeszcze przyjdzie pora, tak samo jak na working for google.



Pan w serwisie powiedział że reklamacja to dokument i nie mogę tam niczego napisać od siebie. A ja chciałem ich ładnie poprosić i napisać na końcu uśmieszek.
Klient domaga się zwrtotu gotówki ponieważ towar który otrzymał nie spełnia podstawowych zasad funkcjonalności, nie da się na tym sprzęcie pracować, myszka przerywa gubi zasięg, baterie natychmiast się rozkładowują, jest to 3 reklamacja tego samego produktu.

Trochę wstyd się przyznawać jak mogłem być taki głupi. Swoj gniew zamierzam przekuć na konkretne czyny, tak więc teraz ogłaszam że na tym blogu będę się uczyć pozycjonowania. Mam nadzieje że za około pół roku frazy myszki manta oraz myszka manta będą moje.

Sprawa się już trochę ciągnie:


Dostałem list:


Decyduje decyduje data stempla pocztowego:

(zdąrzyli ostatniego dnia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz