MasterCard® PayPass™ Wypełnij Lukę

Maksymalnie słabo!

Przedłużyli termin i zapamiętałem że do 28 czerwca:


Nie wpadłem na to, że istnieje godzina taka godzina:


Nie ma godziny zerowej, tak samo jak nie ma roku zerowego:
Jednakże astronomowie, inaczej niż historycy, posługują się notacją uwzględniającą rok 0 (zerowy). Numer roku, wg tej notacji, opatruje się znakiem - (minus). Oznacza to, iż rok 1 p.n.e. w historii, jest rokiem 0 w astronomii, rok 2 p.n.e. w historii jest rokiem -1 w astronomii itd...

Oczywiście że nie ponosi, tylko jak ja im udowodnię że próbowałem się zarejestrować się na 3 maile:
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne skutkujące problemami z komunikacją, przesyłaniem Prac bądź w jakikolwiek inny sposób wpływające na ostateczne wyniki Konkursu.

Cały system im padł a ja nic nie mogłem zrobić, ale to przecież moja wina bo po prostu mogłem wysłać dzień wcześniej.

link do konkursu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz