KurJerzy.pl

Gdzieś mi się obiło o uszy, no bo fajna nazwa i od razu maskotka - KurJerzy.pl

Ceny są tak atrakcyjne, ponieważ dzięki dużej ilości obsługiwanych przesyłek osiągnięto znaczne zniżki u firm kurierskich, które następnie zostały przerzucone na Klienta serwisu niezależnie od jego wielkości.

Niestety, wydawało mi się że działa na zasadzie Ceneo, czyli porównuje przewoźników i wybiera najtańszą opcje. Jak się okazało - po zapłaceniu, wysyła mailem listy przewozowe, a potem kurier przychodzi prosto po przesyłkę i o nic nie pyta:


Głupi ja pomyślałem że jeszcze taniej będzie bezpośrednio u przewoźnika. Nie wiem jak mogłem nie zauważyć cennika DHL:


41zł to byłoby jedynie dwa razy drożej, ale doszła jeszcze opłata paliwowa i nawet pan mi przyznał że jego firma jest złodziejem i że go opieprzają kiedy klienci rezygnują z "dwunastki" (następny dzień roboczy do 12:00), którą też nieopatrznie zamówiłem.

Przegrałem w życie

(z drugiej strony cieszę się że mój czas stał się na tyle cenny że zapłaciłem bez gadania i wziąłem się do kolejnych rzeczy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz