finałowa dwudziestka czyli do przodu

Info za katowice.gazeta.pl:
Jeszcze dziś wieczorem na stronie dajsiezepsuc.gazeta.pl ruszamy z głosowaniem. To internauci wybiorą 10 najlepszych osób.
Pierwsze koty za płoty!

Na chwile obecną jest 18 komentarzy | fejsbuk:

Nie chciałem przegrzać z tym całym fejsbukiem, momentami drażniło mnie jak inni kandydaci na siłe starali się pokazać. Na pewno jest tam ich więcej, nie chcę być pojmowany jako jedyna osoba z fejsbuka!
(pozdrawiam autora tego komentarza)

A żeby było branżowo i w temacie: cały czas coś się dzieje, nie jest łatwo być wszędzie. Po prostu wiem że przede mną kilka miesięcy harówy... Czasami w podejmowaniu decyzji pomagają mi konkursy:

Sprawdziłem nawet folder SPAM, niestety nie wygrałem. Zastanawiam się tylko czy zdają sobie sprawę, że na te 100 osób przyjdzie conajwyżej połowa. Gdyby mi zależało pewnie bym się wkręcił, ale już umówiłem się z kumpelą. Kolejnym małym nie sukcesem jest Deerhoof:


W ramach gimnastyki polecam rozwiązanie tej zagadki. Z tej samej bajki można jeszcze wygrać na Niwea. Wysłałem maila by przypadkiem nie wyjść z wprawy, ale gdyby mi naprawdę zależało to po prostu kupiłbym bilet.
W przypadku konkursu ponad konkursami jest inaczej, to nie jest kwestia czy pójde na koncert czy na kawę. To jest fundamentalna zmiana, na którą jestem gotowy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz