Zostań Legendą

Było: Po raz kolejny okazało się, że ten kto nie oszukuje jest głupi.
Jest: Po raz kolejny okazało się, że ten kto nie oszukuje jest głupi.

Poniżej skrin z drugą stroną wyników, zabrakło niewiele:

(ten kto się wbił na pierwszą stronę był już praktycznie niezagrożony)

Całkiem zgrabna dziewczyna i myślałem faceci na nią głosowali, ciekawe co takiego zrobiła że powiedzili jej papa:


Faktycznie nie ma jej na wynikach:


Nie chciałem dręczyć znajomych, dlatego "jedynie" założyłem fanpage:

(został mi ładny login: facebook.com/szczescie)

W tej materii nie byłem jedyny:

(tam też jest historia tej dziewczyny)

Dzisiaj wieczorem pojechałem na rower, wypiłem małe piwo, a wracając starałem się pomóc przy założeniu łańcucha. Gdyby mi bardziej zależało, to przez ten czas spokojnie bym zdobył brakujące głosy. Tylko że wtedy wszystko byłoby inaczej, a tamci i tak pewnie wyszliby na swoje...

Rzeczywistość to wytwór Twojego umysłu.
Nie ma obiektywnej prawdy.
Ale jeżeli w coś bardzo wierzysz...


Wielkie brawa dla marki Sobieski - facebook.com/sobieskipoland - ciekawy pomysł dzięki któremu niewielkim kosztem zgromadziła wokół siebie całkiem spore grono fanów. Niewielkim kosztem - gdy zatrudnia taką gwiazdę, to przy tych wszystkich kosztach, koszt jeszcze Facebooka jest stosunkowo niewielki, prosze mnie poprawić jeżeli się mylę.


(to akurat mogli se darować, no chyba że to jakaś grubsza akcja żeby zrobić im podwójną frajdę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz